Pisači su neizostavna oprema u svakom uredu. Razvoj u području ispisivanja svakako dovodi do toga da se poduzeća i pojedinci praktički više ne bave pisačima. Brz poslovni tempo, naime, ne dopušta gubitak vremena koje biste posvetili pisaču. To može predstavljati velik novčani i vremenski trošak. Poduzeća također teže optimizaciji i boljoj kontroli troškova, zato se sve češće odlučuju za najam pisača.

Ako ste ikada kupili pisač, svjesni ste sljedećih činjenica.

Prilikom kupnje pisača početno ulaganje, koje je ionako veliko, ne uključuje tekuće troškove poput zamjene spremnika ili drugih rezervnih dijelova.

Zamjena nekih od tih dijelova vrlo je skupa, primjerice spremnika, čija cijena često premašuje i nabavnu vrijednost pisača. Rezervne dijelove morat ćete sami naručiti i čekati danima kako biste ih dobili ili ih kupiti kod prodavača po vrlo visokoj cijeni.

Rezervni dijelovi nisu jedini trošak koji predstavlja kupnja pisača. Ako pisač kupite, sami ćete se morati brinuti i o njegovu održavanju. Sve to donosi dodatne troškove i oduzima vam dragocjeno vrijeme.

Ulaganje u bilo kakvo sredstvo za vaš ured zahtijeva temeljitu analizu i razmišljanje. U nastavku navodimo činjenice zbog kojih je najam pisača u usporedbi s kupnjom danas zaista optimalna odluka.

Najbolja kontrola troškova ispisivanja

Najam pisača izvrsno je rješenje za optimizaciju i bolju kontrolu troškova ispisivanja u poduzeću. Cijena mjesečnog najma potpuno je fiksna, bez dodatnih troškova, i prilagođena je opsegu ispisivanja te najprikladnijem tipu uređaja za pojedina radna mjesta. Paket je povezan s brojem ispisa koji utvrđujete tijekom savjetovanja s našim prodajnim stručnjacima.

Nema troškova servisa, održavanja i potrošnog materijala

U cijenu najma pisača uključeni su servis i svi rezervni dijelovi pisača, što znači da se u slučaju kvara ili potrebe za zamjenom spremnika ne morate ni o čemu brinuti.

Cjelovita servisna podrška uz dobar odaziv

Za razliku od kupnje pisača, pri čemu se morate sami pobrinuti za održavanje ili skupo platiti servisera, naša se ekipa za tehničku podršku odaziva iznimno brzo i tako vam omogućuje nesmetano poslovanje. Za neprestanu podršku i eventualna pitanja na raspolaganju su vam i stručnjaci u našem pozivnom centru, u koje se možete pouzdati.

Doprinos zaštiti okoliša uz najam Optiprint

Naše rješenje omogućuje da tijekom cijelog vijeka trajanja pisača, bez obzira na količinu ispisivanja, ne bacimo nijedan komplet spremnika. U skladu s trendom smanjenja otpada u samom proizvodnom procesu potrošimo mnogo otpadnog materijala koji bi inače završio na deponiji. Zahvaljujući vlastitu razvoju, koji se temelji na ponovnoj uporabi spremnika, tijekom poslovanja uštedjeli smo velik broj spremnika. Na taj način ekološkim nastojanjima u poduzeću znatno pridonosimo čišćem okolišu. Više o važnosti reciklaže spremnika možete pročitati na našem blogu.

Pouzdan partner u zemlji i inozemstvu

Klijenti su za nas uvijek na prvom mjestu, o čemu svjedoči više od 4100 zadovoljnih klijenata. Razvijenom franšiznom mrežom osiguravamo brz odaziv bez obzira na vašu lokaciju.

S poslovnim franšiznim modelom prisutni smo u regiji Adriatic i to u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Rumunjskoj, Italiji i Češkoj. Više informacija o tome kako možete postati naš franšizni partner možete pronaći ovdje.

Najam pisača ili višefunkcionalnog uređaja svakako ima mnogo prednosti u odnosu na klasičnu kupnju.

Ako još uvijek niste potpuno uvjereni, pisač možete testirati potpuno besplatno. Naručite besplatnu probu